איך להתכונן לצילומי ניו בורן?

כשתינוק חדש מצטרף למשפחה, כמובן שנרצה לתעד את המאורע המשמח. צילומי ניו בורן הם דרך נפלאה לשמר את הזיכרונות מהתקופה הכה מיוחדת הזו – הימים מיד לאחר הלידה. תינוקות רכים אמנם מצטלמים נהדר באופן טבעי, אך בהחלט ישנם מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שניגשים לעשות סשן צילומים לרך הנולד. איך להתכונן לצילומי ניו בורן? למה חשוב לשים לב במיוחד? מה צריך להכין בבית לצילומי לייף סטייל לניו בורן? ריכזנו עבורכם את כל התשובות לשאלות אלו ויותר בהמשך.

מה התזמון הטוב ביותר לצילומים?
ניו בורן הוא תינוק בן פחות משבועיים וזה בדיוק הזמן בו כדאי לעשות את הצילומים. בתקופה זו של חיי התינוק הוא ישן רוב הזמן ונוטה להישאר באותה תנוחה בה נניח אותו. לאחר כשבועיים תינוקות מתחילים לזוז יותר וגם לפתח גזים מה שהופך אותם לפחות נינוחים. כדי לעשות צילומי ניו בורן מתוקים, בתנוחות שינה חביבות כדאי מאוד לקבוע את הצילום בדיוק לתקופה זו. שימו לב, עבור בנים שעוברים ברית, מומלץ לעשות צילומי ניו בורן לפני שכן אחרי הברית הם עשויים להיות פחות נינוחים ופחות לשתף פעולה. שעות היום המועדפות תלויות בשגרה של התינוק והאם אך באופן כללי, כדאי לקבוע את הצילומים לזמן בו התינוק אמור לישון.

איך להתכונן לצילומי ניו בורן – איך להכין את התינוק לצילומים?
התינוק הוא כמובן מרכז התמונות ומקבל את מלוא תשומת הלב. תינוקות קטנטנים בגיל הזה אמנם נוטים לישון הרבה ולהיות די רגועים רוב שעות היממה אך עדיין – חשוב להכין את התינוק ליום הצילומים. איך להתכונן לצילומי ניו בורן ? חשוב מאוד להאכיל את התינוק ממש לפני שמתחילים בצילומים, להחליף לו טיטול ולהרגיע אותו, רצוי עד לשינה ממש. תינוק שבע, יבש וישן הוא בדיוק מה שאנחנו רוצים עבור צילומי ניו בורן. אפשר להביא (וישנם צלמים שיש להם בסטודיו) מכונת רעש לבן, הקלטה של צלילי רחם וכדומה כדי להרגיע את התינוק במידת הצורך.

איך להתכונן לצילומי ניו בורן – מה לובשים לצילומי ניו בורן?
השאלה הזו מתחלקת לשניים – מה התינוק לובש ומה לובשת האם (ובני משפחה נוספים). עבור התינוק כל תלבושת בגוונים נעימים ורכים יכולה להתאים (אפשר לשאוב השראה מצילומי ניו בורן אונליין). הצבעים המועדפים הם תכלת וורוד עדין, לבן וגווני פסטל רכים. עם זאת, צלמים רבים מעדיפים לצלם תינוקות קטנטנים ללא ביגוד בכלל. התמונות מקסימות וכוללות משחקי אור וצל מאוד מרשימים. כדאי להביא יחד עם כל הציוד של התינוק גם סדינים חד פעמיים שניתן להניח מתחת לתינוק ברגעים בהם הוא נמצא ללא טיטול.

עבור האם ובני המשפחה, כדאי להתייעץ עם הצלם ולבחור תלבושות שישקפו את האווירה הכללית שאתם רוצים בצילומים הללו. קחו בחשבון שבאופן עקרוני, ההתמקדות היא בתינוק ופחות בבני המשפחה גם כאשר הם מופיעים בתמונות. לבוש לבן, בגדים ללא הדפסים, צבעי פסטל ובאופן כללי סגנון שלא יסיט את תשומת הלב מהתינוק הוא המועדף. אם עושים את הצילומי יחד עם כל בני המשפחה אפשר ואפילו מומלץ להביא סט בגדים תואמים.

איך להתכונן לצילומי ניו בורן – אילו אביזרים כדאי להביא?
רוב צלמי התינוקות מחזיקים אביזרים שיכולים לשמש לתמונות מקסימות כמו סרטים לשיער, שלט Its a girl וכדומה. כמובן שתוכלו להביא אתכם כל אביזר שתרצו לקשט בו את התינוק או הסביבה שלו. כדאי לא להגזים בצבעוניות שכן צילומי ניו בורן נעשים בדרך כלל תוך הדגשת הרכות והחן של תינוק שזה עתה נולד וצבעים עזים מידי עשויים לשבור את הקונספט הזה. אפשר להביא ביגוד מיוחד לצילומים, סלסלה, שמיכה, כובעים וסרטים לשיער, נעליים, בובה או דובי ועוד אינספור רעיונות אחרים.

איך להתכונן לצילומי ניו בורן בבית?
צילומים בבית הם אופציה נהדרת עבור כל מי שרוצה לקבל צילומי ניו בורן באיכות גבוהה מבלי להתאמץ מיד לאחר לידה ולצאת עם התינוק. צילומים אלו נכללים תחת ההגדרה של צילומי לייף סטייל, בבית המשפחה. כדי להתכונן ליום צילום בבית חשוב להכין את כל האביזרים מראש, לתכנן את שעות הצילום בהתאם לשגרה של התינוק ושל שאר בני הבית. כמובן שמומלץ לשמור על סדר וניקיון בבית אך באמת שאין צורך למאמצים מיוחדים. הצלם שיגיע יוכל לתפוס רגעים קטנים ומיוחדים בין התינוק להוריו ולא רק תמונות ניו בורן מבוימות. בנוסף, זאת הזדמנות מצוינת לשחזר תמונות הריון – לצלם את האם והתינוק באותו מקום ופוזה כמו שהאם הצטלמה בהריונה.

איך להתכונן לצילומי ניו בורן – טיפ קטן לצילומי ניו בורן מוצלחים
כדי לוודא שהצילומים לא יהפכו לעוד משימה שיש לבצע אחרי הלידה (כולנו יודעים שיש לא מעט כאלו ממילא) כדאי לקבוע את הצילומים מראש. מומלץ לקבוע עם הצלם כ-5 ימים לאחר התאריך המשוער עם אופציה לגמישות במידת האפשר. כך תוכלו להיות בטוחים שיש לכם צלם מקצועי והכל מוכן לקראת צילומי ניו בורן לאחר הלידה.

Mothers
Mothers