אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה

שם עורך

עורך ראשי באתר mothers.co.il

אירוע בר מצווה

כל חתן בר מצווה או כלת בר מצווה רוצים לחגוג את הגיעם למצוות בדרך ייחודית, בדרך שתשאיר רושם על כל האורחים שלהם – אבל בה בעת תייצג את מי שהם ואת הדברים שהם אוהבים. אז אם גם הנער או הנערה שלכם עומדים לחגוג את אחד הימים המרגשים בחייהם והם רוצים להפיק אירוע קצת אחר, יש לנו את הפתרון המושלם בשבילם: אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה.

מדובר בטרנד שכבש את עולם החגיגות בסערה בשנים האחרונות, בעיקר בזכות היתרונות הרבים שלו והשקט שהוא מעניק להורים. אז למה כדאי לבחור באוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה ומה חשוב לדעת עליו? כל הפרטים מחכים לכם כאן.

מה זה אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה?

רגע לפני שאנחנו צוללים לעומק הדברים, חשוב שניישר את הקו ונסביר בדיוק על מה אנחנו מדברים. אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה ממש לא נראה כמו אוהל טיולים או מאהל שישנים בו אנשים רבים, אלא מדובר באוהל יוקרתי העשוי מחומרים עמידים, רחב ידיים ויוקרתי במיוחד. אוהלים לאירועים גם עשויים, במרבית המקרים, מחומרים נוגדי מים, כך שגם אם הגשם ינסה לקלקל את החגיגה – הוא לא יצליח.

מהם היתרונות של אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה?

לשימוש באוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה יש יתרונות רבים, והראשון שבהם הוא הראש השקט שהוא נותן לכם, ההורים. מדובר במיקום זול משמעותית מאולם אירועים מצד אחד, ומנגד הוא עדיין משדר יוקרה ומאפשר לכם להוציא את החגיגה מחלל הבית שלכם ולהעניק לכם לא מעט שקט. בנוסף, אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה הוא אוהל שניתן לקשט, לסדר ולארגן בדיוק כמו שהנער/ה החוגג/ת ירצו, כך שהם ירגישו שכל היום המיוחד שלהם מתוכנן על פי הטעם שלהם.

יתרון נוסף של אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה הוא הגמישות שלו מבחינת מיקום. האוהלים הם ניידים, כך שאפשר להקים אותם בכל מקום שאתם רואים לנכון. בין אם מדובר בחצר הבית שלכם, בכניסה לבית הכנסת השכונתי או אפילו בפארק שאתם הכי אוהבים – האוהל ילווה אתכם לכל מקום שרק תרצו.

איך לבחור אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה?

בשביל שתוכלו להנות מהאוהל שלכם בצורה מקסימלית במהלך כל האירוע, יש כמה פרמטרים שכדאי להקדיש להם תשומת לב מיוחדת. ראשית, בחרו אך ורק באוהלים שקיבלו את האישור של מכון התקנים הישראלי. אתם אמנם מתכנסים לחגוג, אך אסור להשאיר את הבטיחות מאחור. שימוש באוהל ללא אישורי בטיחות עלול לסכן אתכם ואת האורחים שלכם, כך שתמיד כדאי להיות בטוחים.

פרמטר נוסף שיעזור לכם לבחור אוהל לאירוע בר או בת מצווה הוא הגודל של האוהל. ממש כמו אולם אירועים, גם את גודל האוהל צריך להתאים למספר האורחים שעתידים להגיע לשמוח בשמחתכם. יתרה מזאת, אל תשכחו לבדוק את כל הפיצ׳רים ואפשרויות הבידור המגיעות עם האוהל: מקרנים, מספר כיסאות ואפילו יש חברות שיספקו לכם במה קטנה שתאפשר לחוגג/ת להפגין את הכישרונות שלו/ה מול כולם.

דבר שלישי שחשוב לבחון אותו לעומק לפני שאתם בוחרים אוהל לאירוע בר או בת מצווה הוא החברה המשכירה. לא משתלם מבחינה כלכלית לרכוש אוהל לכבוד האירוע, לכן משפחות רבות בוחרות לשכור. עם זאת, חשוב לקרוא קצת על החברה שאתם עומדים לעבוד מולה, לראות שהיא בעלת ניסיון ולנסות להבין האם לקוחות קודמים שלה ממליצים עליה.

שם עורך

עורך ראשי באתר mothers.co.il

עוד על הכותב >

שם עורך

עורך ראשי באתר mothers.co.il

עוד על הכותב >