איפה כדאי לעשות צילומי משפחה?

במרכז החיים של כולנו עומדת, איך לא – המשפחה שלנו, הגרעינית והמורחבת – המשפחה היא המרכז. לא פלא אם כך, שמשפחות רבות רוצות תיעוד של חיי המשפחה, של שלבים שונים בחייהם של הילדים, ההורים והסבים והסבתות שיישארו למזכרת. צילומי משפחה מקצועיים הם דרך נפלאה לשמר תקופה בחייה של המשפחה, לקבל מזכרת נעימה ומקסימה באלבום, תמונות ממוסגרות ועוד. היכן כדאי לערוך צילומי משפחה? איך להפוך את יום הצילומים לאירוע בפני עצמו? לכל התשובות המשיכו לקרוא.

לייף סטייל – צילומי משפחה בבית

צילומי לייף סטייל מתמקדים בסגנון החיים של המצולמים בביתם הפרטי, באווירה המשפחתית שלהם. אפשר להצטלם בפינות חמד בבית ובגינה, בחדרי הילדים, במטבח ובכל מקום בבית בו המשפחה תרצה והצילום יתאים לאופי הסשן. האווירה הכללית היא של ביתיות ומשפחתיות. מדובר ביום צילומים אינטימי ולא אחת מרגש שמדגיש את הקשר המשפחתי המיוחד של כל משפחה ומשפחה. צילומי משפחה בבית הפרטי יכולים להיות יום פעילות וחוויה לכל דבר במיוחד עבור ילדים שישמחו להחליף תלבושות, לסדר את החדרים שלהם לקראת הצילומים, להציע אביזרים שונים להצטלם איתם ועוד. בנוסף למשפחה הגרעינית, אפדר לצרף את הסבים והסבתות לצילומים ולהפוך את היום לחוויה משותפת עבורם ועבור נכדיהם. כמובן שאל לנו לשכוח את חיות המחמד שתמיד מוסיפות מגע של חמד לתמונות משפחתיות.

צילומי משפחה בסטודיו מקצועי

עבור משפחות שמעדיפות צילום באווירה של סטודיו, נוכל להעמיד לרשותכם את הסטודיו המקצועי בו כל הציוד הדרוש ליום צילומים מלא בכל סגנון שנבחר. בסטודיו אופציות רבות עבור משפחה שרוצה תמונות מרשימות למזכרת. ניתן להצטלם בסגנונות מגוונים מאוד בסטודיו, בתאורה שונה ומיוחדת, עם מגוון אביזרים וכד'. עבור משפחות עם ילדים, במיוחד בגילאי העשרה החוויה יכולה להיות מאוד מרגשת, כמעט כמו צילומי אופנה בסשן צילומים מקצועי. ניתן לעשות סשן צילומים מרוכז כאשר המטרה היא מספר תמונות קטן ומדויק מאוד ואפשר לעשות יום צילומים מלא כשלכל אחת מבני המשפחה תהיה גם הזדמנות להצטלם לבד ולקבל תמונות מקצועיות עבור עצמם.

צילומי משפחה מחוץ לבית

כמובן שניתן לעשות צילומי משפחה בכל לוקיישן חיצוני. אפשר להצטלם בחוף הים, בחיק הטבע, באתרים היסטוריים מעניינים, במקומות שהמשפחה נוהגת לבקר בהן (פארק מועדף, טיילת מוכרת וכד') ובעצם כמעט בכל מקום בו תבחרו. כאשר עושים צילומי משפחה בלוקיישן חיצוני נעדיף לקבוע את הצילומים או לשעות בין הערביים לקראת השקיעה או לשעות הבוקר המוקדמות כדי לנצל את האור הטבעי המחמיא והיפה בשעות הללו. ניתן לערוך צילומי משפחה מחוץ לבית בכל עונות השנה כולל בחורף, למעט כמובן כאשר מזג האוויר גשום מאוד.

צילומים בזמן מפגש משפחתי

אופציה נוספת לצילומי משפחה היא לתעד מפגש משפחתי. לא מדובר בצילום אירועים כגון חתונה או בר/בת מצווה אלא בצילום בזמן מפגש בבית או במסעדה, בחופשה משפחתית וכדומה. הצילומים מתמקדים בתפיסת רגעים קטנים ומרגשים בזמן האירוע וכמובן שניתן גם לעשות באותה הזדמנות תמונות מבוימות של כל המשפחה יחד. אלו התמונות שמומלץ למסגר ולתלות על הקיר – של משפחה מורחבת אחת שהתאספה ליום של ביחד. כדאי לשקול את האופציה של צילומי משפחה מסוג זה כאשר כל המשפחה המורחבת מתאספת כולל סבים וסבתות, דודים ובני דודים. זאת הזדמנות מצוינת לתעד למשל יום הולדת משמעותי, מסיבת גיוס, חנוכת בית ועוד.

לסיום – טיפ לחווית צילום משפחתית

לא משנה היכן נחליט לערוך סשן של צילומי משפחה, הכי חשוב זה לזכור שלא מדובר במשימה – מדובר בחוויה. השתדלו ליהנות מהיום הזה, מהאינטראקציה בין המצלמה למשפחה שלכם, מהחלפת התלבושות, הסטים, הלוקיישן – ככל שתרגישו נינוחים יותר, תיהנו יותר, כך התמונות יראו אותנטיות יותר. כדאי להגיע ליום הצילומים רעננים אחרי שנת לילה טובה ועל בטן מלאה, מוכנים ליהנות מהיום והחוויה.

בעולם בו כולנו נושאים מצלמה בכיס הפרטי שלנו, אין כמעט רגע בחיים שעובר ללא תיעוד. נדמה שתמיד יש שמישהו ישלוף את הטלפון הנייד ויצלם. אך ישנו הבדל בין צילומים ספונטניים לתיעוד אירועים כאלו ואחרים לבין צילום שנעשה בעין אומנותית ומקצועית כאחד. צילום מקצועי בין אם הוא נעשה בסטודיו או לוקיישן חיצוני לא רק יספק תמונות נהדרות שיישארו כמזכרת לשנים קדימה אלא גם חוויה לכל המשפחה.

Mothers
Mothers