אירועים לקיץ בסטייל הרחק מהחום

שם עורך

עורך ראשי באתר mothers.co.il

אוהל לאירוע

החלטתם להרים אירוע דווקא בעונה החמה? זה ממש לא אומר שאתם צריכים להיכנע לטמפרטורות הגבוהות בחוץ! אם בנוסף לכך החלטתם לשבור את השגרה ולהוציא את החגיגה החוצה, ברור שאתם צריכים אוהל לאירוע שלכם כדי להצליח בכל זאת לשמור על אווירה נעימה וגם, קרירה אם אפשר.

אם אתם מתכננים אירועים לקיץ אל תשכחו להתארגן על אוהל

למה דווקא אוהל לאירוע ולא פשוט אולם מסודר? הנה כמה סיבות:

  • הגנה מפני מזג האוויר – מזג האוויר בקיץ יכול להיות בלתי צפוי ובישראל הוא בעיקר חם לכיוון רותח. אוהל מבטיח שהאורחים שלכם ירגישו בנוח, ויציע צל מהשמש ואפילו מיזוג אוויר. משמעות הדבר היא שהאירוע שלכם יכול להתקיים ללא תלות במזג האוויר, גם בשיא אוגוסט.
  • מרחב ברור לאירוע – בין אם חתונה, מפגש חברה או פסטיבל, יצירת אזור ייעודי מסייע בארגון פעילויות וסידורי ישיבה. זה גם מוסיף תחושה של אינטימיות, וגורם לאורחים להרגיש שהם חלק מאירוע מיוחד יותר.
  • התאמה אישית – ניתן לבחור אוהלים במגוון גדלים, סגנונות ותצורות בהתאם לנושא ולסדר גודל האירוע. החל מאוהלי יוקרה מבדים מיוחדים ועד לסוככים פשוטים יחסית, קיים אוהל המתאים לכל חגיגה – בין אם אירוע קטן ואף אירועים של מאות משתתפים.
  • לוגיסטיקה – ישנם אוהלים גדולים עד כדי כך שהם יכולים להכיל גם את כל מה שקשור ללוגיסטיקה באירוע! אוכל ושתייה, רחבת ריקודים ועוד. אפשרות אחרת היא לחלק את האירוע לכמה אוהלים, לכל אחד ייעוד משלו. זו דרך מעולה לשמור על הסדר והארגון.

לבסוף, איך שלא נביט על כך; אוהל לאירועים בקיץ מוסיף קסם שכמעט ונשכח. השילוב של הטבע הפתוח עם סביבה ברורה, צוננת ונעימה מייצר חוויה בלתי נשכחת המאפשרת לכל אחד לשהות היכן שנוח לו ברגע זה; לצאת החוצה כשמרגיש נכון, לחזור למזגן לאחר מכן ולהפך.

אילו אירועים ניתן לקיים באוהל?

אוהלים לאירועים יוכלו בקלות להפוך כל חלל חיצוני (אפילו החצר האחורית שלכם אם יש בה מספיק מקום), ללוקיישן יפהפה לחתונות ואירועים אחרים. עם העיצוב הנכון, אוהל יספק אווירה רומנטית ואינטימית. בין אם מדובר במפגש קטן או בחגיגה גדולה, קיים מגוון עצום של אוהלים בגדלים שונים העשויים מחומרי גלם שונים.

בנוסף, עבור אירועים עסקיים כגון כנסים, סמינרים או מסיבות חברה, אוהל יהיה אידאלי. ניתן להקים אוהלים שונים עבור הרצאות כאלו ואחרות, אזור אוכל ואף אזור מנוחה. בעזרת האוהלים ניתן ליצור מפה גמישה ולהתאים אותה לצרכים של כל אירוע.

בוודאי שמתם לב לכך שאוהלים הם חלק בלתי נפרד בפסטיבלים וירידים (יום העצמאות למשל). ניתן להשתמש בהם עבור דוכנים, ואפילו במות עבור הופעות חיות. האוהלים עוזרים ליצור חלל מגובש ומאורגן, כך שקל יותר למצוא את עצמנו באירוע ואם אפשר, גם לחלק אותו לאוהלים שונים כך שיהיה ברור יותר היכן נמצא כל דבר.

אוהלים לשדרוג כל אירוע

כעת כשאתם יודעים שאפשר לבחור אוהל לאירועים מכל סוג, אתם גם מבינים עד כמה הוא יכול לשדרג את האירוע הקייצי שלכם! בימים החמים ביותר, עדיין תוכלו ליהנות מהטבע, באירוע ממוזג ונעים בלוקיישן שתבחרו. יש משהו מגבש, נעים ומיוחד באירוע המתקיים באוהל בטבע ולא באולם אירועים קלאסי. בין אם ימי הולדת, אירוע גיבוש לקולגות בעבודה ואפילו אירועי מצווה וחתונות – ההפתעה על פני האורחים תהיה שווה הכל, על אחת כמה וכמה כשיבינו שהחום הכבד לא הולך להטריד אותם, על אף שהם הגיעו לחיק הטבע. ושיהיה בשמחות!

אוהל לאירוע

שם עורך

עורך ראשי באתר mothers.co.il

עוד על הכותב >

שם עורך

עורך ראשי באתר mothers.co.il

עוד על הכותב >