כללי

שיטת חמשת השלבים של ד״ר חיים הלוי

במידה ואת מעוניינת בירידה במשקל והפחתת אחוזי השומן בגופך, סביר להניח שכבר נתקלת בשיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי. השיטה סייע כבר לאלפי מטופלות ברחבי הארץ להרגיש בנוח עם הגוף שלהן, להיפרד מהקילוגרמים העודפים ולחיות חיים פעילים ובריאים יותר. במידה ואת רוצה לשמוע פרטים נוספים על שיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי, כל מה שאת צריכה לעשות זה להמשיך ולקרוא.

מה מיוחד בשיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי?

את שיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי פיתח הדוקטור בעקבות עשרות שנים של עבודה בתחומי הרפואה ולאחר מפגשים עם מאות מטופלות ומטופלים מרחבי הארץ. הניסיון המקצועי של ד״ר הלוי, לצד ההבנת המעטפת הכללית שמטופלים מחפשים במסגרת ההליך, עזרה לו לפתח את השיטה ששינתה את חייהם של אנשים רבים.

מה כוללת שיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי?

כפי שאפשר להבין משמה, שיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי מכילה חמישה שלבים אשר יעניקו לכל מטופלת תהליך שאיבת שומן איכותי ומהיר:

  1. הייעוץ הראשוני – השלב הראשוני בשיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי כוללת ייעוץ ראשוני עם המטופל/ת. במסגרת הייעוץ, ד״ר הלוי מקשיב לצרכים ולרצונות של המטופלים, יעבור על הרקע הרפואי שלהם ויבין האם יכול להיות שהם מתאימים לעבור שאיבת שומן.
  2. בדיקות התאמה – לפני שמתחייבים לעבור את ההליך עצמו, על כל מטופל ומטופלת לעבור סדרה של בדיקות שתבטיח כי המטופלים יוכלו לעבור אותו בבטחה. מדובר על מספר בדיקות נפוצות כמו בדיקות דם, צילום חזה ו-א.ק.ג שיעניקו לד״ר הלוי תמונה טובה יותר של בריאות המטופל.
  3. הדרכה – במידה והמטופל/ת נמצא/ה מתאים/ה לעבור שאיבת שומן, הם יעברו הדרכה אישית לקראת הטיפול ע״י ד״ר הלוי והצוות שלו. במסגרת ההדרכה, יעניק ד״ר הלוי הסבר מלא על ביצוע שאיבת השומן, הנחיות לימים שקודמים להליך וכן תנאים מיוחדים בהתאם לכל מטופל ומטופלת.
  4. השאיבה – השלב הרביעי בשיטה הוא שלב הטיפול עצמו. כל שאיבות השומן במרפאה נעשות על ידי ד״ר הלוי עצמו, בליווי של הצוות הרפואי המהימן שלו. הליך השאיבה נעשה בהרדמה מלאה, ובתוך מספר ימים בודדים המטופל/ת יכולים לחזור לשגרת יומם.
  5. הליווי – השיטה כוללת ליווי צמוד של המטופלים והמטופלות של ד״ר הלוי גם לאחר ביצוע השאיבה. אחות מומחית, שכל תפקידה הוא ליווי ושמירת קשר עם המטופלים, תלווה כל אחד ואחת בדרך אל ההחלמה. האחות תסייע להם במקרה הצורך ותקבע בעבורם פגישת ביקורת במרפאה

למי מתאימה שיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי?

באופן עקרוני, שיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי לשאיבת שומן מתאימים לכל גבר ואישה בריאים, לרבות נשים לאחר לידה. עם זאת, הטיפול אינו מתאים לאנשים בעלי עודף משקל משמעותי, אנשים בעלי עודפי עור, אנשים אשר נוטלים מדללי דם באופן קבוע וכדומה. כדאי לדעת כי הטיפול מתאים לכל אדם בוגר, החל מגיל 18, אך אם יש מבוגרים שירצו לעבור את ההליך (בני שבעים ומעלה), יהיה עליהם לקבל אישור לכך מד״ר הלוי עצמו. עם זאת, ההמלצה היא לקבוע פגישת ייעוץ עם ד״ר הלוי ולקבל ממנו את הפרטים המלאים אודות הטיפול שיכול לשנות חיים.

האם שיטת 5 השלבים של ד״ר חיים הלוי מעניקה תוצאות?

אכן כן. לא רק שהשיטה תעזור לכם להנות מגוף חטוב, בריא ומופחת שומן, תוכלו לעבור את כל ההליך עם צוות רפואי מקצועי ומהימן ששם את בריאותכם בראש מעיינם.

Mothers

Recent Posts

אחרי כמה זמן נהוג להחליף שתלים בחזה?

שתלי חזה הפכו לאחד מההליכים האסתטיים הפופולריים ביותר בעולם הכירורגיה הפלסטית, והם מאפשרים לנשים רבות…

5 ימים ago

תפקידו של עורך דין לעבירות מין

אם יש עורך דין שיש לו תפקיד קריטי ובעל משמעות במערכת המשפט, זה כמובן עורך…

2 שבועות ago

אוהל לאירוע בר מצווה או בת מצווה

כל חתן בר מצווה או כלת בר מצווה רוצים לחגוג את הגיעם למצוות בדרך ייחודית,…

חודש 1 ago

ניתוח קטרקט

רבים מהישראלים הסובלים מקטרקט יצטרכו, בשלב כזה או אחר, לגשת לניתוח קטרקט במטרה לשפר את…

חודש 1 ago

גילוי מוקדם של סרטן השד

גילוי מוקדם של סרטן השד הוא אחד מהגורמים המרכזיים המשפיעים על סיכויי ההחלמה. כאשר הסרטן…

חודש 1 ago

מהי מתיחת בטן?

אם מצאת את עצמך תוהה מהי מתיחת בטן והאם את זקוקה לה, מאמר זה יעשה…

חודש 1 ago